Pojdi na glavno vsebino

Pozor(!)ni za okolje

Pozor(!)ni za okoljeZ novim šolskim letom se je pričel že sedmi krog Goodyearove okoljevarstvene kampanje Pozor(!)ni za okolje. V projektu, ki vključuje 33 srednjih šol in 30 partnerskih organizacij iz vse Slovenije, sodeluje tudi Gimnazija Škofja Loka. Osrednja tematika kampanje je zmanjševanje ogljičnega odtisa, k temu pa bomo z raznolikimi aktivnostmi pripomogli tudi na naši šoli. Da bo motivacija dijakov med šolskim letom še večja, bo poskrbel znan slovenski stand-up komik, pisatelj in prevajalec Boštjan Gorenc - Pižama.

Kampanja Pozor(!)ni za okolje je prerasla v nacionalno gibanje dijakov za zmanjševanje ogljičnega odtisa. V letošnjem šolskem letu šole tekmujemo v pripravi enominutnega EKOfilma, v katerem bodo dijaki predstavili okoljska prizadevanja naše šole. Poleg tega bomo naše najboljše okoljske prakse strnili v poglavje EKOzbornika. Ta bo izšel spomladi prihodnje leto in bo služil kot navdih vsakemu posamezniku za odgovorno ravnanje z okoljem.

Da so slovenski srednješolci pri zniževanju ogljičnega odtisa na dobri poti, priča podatek Raziskave o odnosu slovenskih dijakov do okolja: kar 73 % dijakov vedno ali pogosto pravilno ločuje odpadke. Raziskavo je za pobudnico in nosilko kampanje, družbo Goodyear Dunlop Sava Tires, izvedla Fakulteta za organizacijske vede iz Kranja. Visok odstotek potrjuje pozitivne učinke kampanje, dijaki pa so iz leta v leto bolj osveščeni. Kar 71 % anketiranih jih vedno ali pogosto ugaša luči in električne naprave, ko zapusti prostor, 58 % anketiranih mladih pa si vedno ali pogosto prizadeva za varčno porabo vode. In na to smo lahko ponosni.

Podrobnosti o raziskavi in kampanji Pozor(!)ni za okolje lahko preberete na spletnem mestu in profilu kampanje na Facebooku. Video Pižame, v katerem predstavlja svojo vlogo v kampanji, si lahko ogledate na povezavi: https://www.youtube.com/watch?v=B6KhWKFR8o8

EKO obljubaPridruži se nam tudi Ti in podpiši EKOobljubo.

Koordinatorica

Nataša Šolar

Več informacij

  • Slovenski dijaki so zavzeti  za zmanjševanje ogljičnega odtisa
  • Kampanji se je letos pridružil Boštjan Gorenc - Pižama
  • Skupinska fotografija z začetnega dogodka
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...